Osnovna paleta
Osnovna paleta boja jednostavna je i koristi se uglavnom za korporativne materijale. Na svim drugim komunikacijskim materijalima predviđeno je potpuno fleksibilno variranje boja ovisno o kontekstu i temi, ali uvijek na monokroman način. Boja podloge formata uvijek je boja Stijene, na tiskanim materijalima može se umjesto tiskom postići i korištenjem toniranih papira, kao što je primjerice papir Cordenons myKingdom XT-S Oyster za uredske materijale.
C100 M15 Y15 K15
R0 G128 B171
#0080AB
Pantone 3135 C
Pantone 3135 U
RAL 5019
C0 M4 Y8 K0
R255 G246 B235
#FFF6EB
25% Pantone 7506 C
25% Pantone 7506 U
RAL 9001
C16 M0 Y8 K0
R218 G239 B236
#DAEFEC
45% Pantone 2975 C
45% Pantone 2975 U
RAL 9018
C15 M30 Y80 K0
R219 G174 B64
#DBAE40
Pantone 2007 C
Pantone 7405 U
RAL 1005
Izvođenje iz konteksta
Boja logotipa, sekundarne plohe kao i prateće grafike treba se uvijek izvoditi iz svog direktnog ili tematskog konteksta, uvijek na monokroman način. Ako se radi o upotrebi s fotografijom, logotip može preuzeti dominantnu ili akcentnu boju s fotografije a sekundarna ploha njezin svijetli ton. Ako se radi o upotrebi bez fotografije, boje se mogu definirati tako da asociraju na temu – primjerice na vrećicama lavande boja logotipa i sekundarne plohe ili prateće grafike može biti ljubičasta, sa svojim pripadajućim tonovima.

Logotip u bojama
U tom smislu, i samom logotipu može se varirati boja ako se pojavljuje na materijalima koji tematski ili vizualno (npr. na vizualima partnerskih događanja) definiraju određenu primarnu boju.
