← Srednja Dalmacija — vizualni identitet

Logotip

Osnovni logotip

Osnovni logotip glavni je identifikator turističkog branda Srednje Dalmacije – stoga ga je potrebno štititi i koristiti maksimalno dosljedno. Smještanjem logotipa u rez pučine stvara se arhetipski znak koji vizualno evocira mnoge esencijalno dalmatinske priče, od antike preko sunca, planina i jedara nad pučinom, do profinjenosti i elegancije dalmatinskog životnog stila. Proporcije, pisma, boje i konstrukcija logotipa ne smiju se mijenjati te je uvijek potrebno osigurati njegovu čitljivost i prepoznatljivost.

Pozitiv i negativ

Osnovni logotip može se koristiti u pozitivu i negativu, bez zaštitne pozadine kako je prikazano u lijevom stupcu ili sa zaštitnom pozadinom kako je prikazano u desnom stupcu, ovisno o kontekstu i podlozi na kojoj se koristi. Na vlastitim materijalima preporučuje se korištenje isključivo logotipa bez pozadine dok je logotip sa zaštitnom pozadinom prvenstveno namijenjen partnerskim materijalima.

Animacija

U digitalnim medijima, logotip se oživljava na jedan od dva prikazana načina i kao takav se može koristiti kao uvodna ili odjavna animacija. Obje animacije pripremljene u horizontalnim i vertikalnim HD formatima na hrvatskom i engleskom jeziku nalaze se u paketu datoteka za preuzimanje.

Jezične varijacije

Dvije su osnovne dispozicije odnosa unutar logotipa ovisno o njegovom jeziku. Nisu dopuštene drugačije varijacije odnosa.

Zaštićeni prostor

Zaštićeni prostor oko logotipa definiran je osnovnim modulom visine slova. Kako bi se osigurala maksimalna čitljivost i zaštitio logotip, unutar tog prostora ne bi se smjeli pojavljivati drugi grafički ili tekstualni elementi.

Minimalna veličina

U svrhu čitljivosti i prepoznatljivosti identiteta, ne preporučuje se reproduciranje logotipa i znaka u veličinama manjim od navedenih.

Logotip sa sloganom

U svom bazičnom odnosu, slogan je centriran u odnosu na logotip a njegova veličina i minimalna udaljenost od logotipa određena je visinom slovnog znaka unutar logotipa. Pismo slogana uvijek je iA Writer Duo Italic. Na formatima koji oslobađaju više prostora za korištenje, dopušteno je varirati odnose logotipa i slogana na fleksibilniji način kako je prikazano.

Logotip s klasterima

Komunikacija regionalnih klastera nadograđuje ideju prostornih planova i rezova. Na ovaj način stvara se hijerarhijski jasan i prepoznatljiv sustav koji je istovremeno fleksibilan za korištenje. Odnosi njihovih veličina izvedeni su iz proporcija zlatnoga reza kao i drugdje unutar vizualnog sustava.

Logotip s punim nazivom

Iako se svugdje gdje je to moguće preporučuje korištenje osnovnog logotipa, na nekim materijalima – prvenstveno korporativno komunikacijskima – potrebno je naznačiti i puni naziv Turističke zajednice. U tim slučajevima, na vlastitim materijalima puni naziv može se pojaviti unutar formata odvojeno od glavnog logotipa, na dodatnoj plohi i prema potrebi zajedno s ostalim podacima. Pismo punog naziva uvijek je Familjen Grotesk SemiBold, pisan je velikim slovima, s razmakom između slova 30‰. Za više primjera korporativnih komunikacija pogledajte poglavlje Primjeri primjena. Na tuđim materijalima, ako je nužno koristiti logotip s punim nazivom Turističke zajednice, može se koristiti pozitiv ili negativ sa ili bez zaštitne pozadine, ovisno o kontekstu i podlozi, isključivo na prikazan način. Njegove proporcije određene su istim principima kao i odnos slogana i logotipa.

Prateća grafika

© Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije

Made in Filburg