Odnos s fotografijama
Fotografije vode glavnu riječ u komunikaciji našeg sustava. Neposredne, pune života, humane i tople, bilješke su istinskih dalmatinskih trenutaka a logotip je njihova nadogradnja i potpis. U odnosu s fotografijama, logotip se može pojaviti na jedan od tri prikazana načina: na prostornom rezu (npr. pučina, horizont, arhitektonski detalj) unutar fotografije; kao nastavak prostornog reza izvan fotografije (dodavanjem sekundarne plohe koja se nastavlja na fotografiju i na kojoj sjedi logotip); ili iznad fotografije koja nema prostornu kompoziciju.

Bez fotografija
Na materijalima koji nemaju fotografije, kao što su korporativni ili promotivni materijali, logotip se pojavljuje bilo na stiliziranoj prostornoj plohi bilo na sekundarnoj grafici.

Vidljivost
S obzirom na varijabilnost i fleksibilnost mogućih primjena na kojima se logotip pojavljuje, potrebno je osigurati njegovu optimalnu vidljivost. U tom smislu dopušteno je varirati prozirnost donjeg dijela logotipa ovisno o boji i podlozi, unutar preporučenih raspona.

Kompozicijska mreža
Kompozicijska mreža temelji se na proporcijama zlatnoga reza i treba se koristiti kao podloga za smještanje elemenata na sve ključne vizuale. Širinom i visinom prilagođava se punom formatu ali proporcije mreže ostaju iste.
φ = 1,618

Primjeri kompozicija
Unutar kompozicijske mreže pojavljuju se svi vizualni elementi: fotografije, sekundarne plohe, prateća grafika, poruke, logotip i drugi. Poželjno je uvijek ostaviti praznog prostora unutar formata (pozadina formata je boje Stijene) kako bi se komunicirala elegancija i prozračnost.

Na partnerskim materijalima
Kada se logotip pojavljuje na partnerskim materijalim (npr. na plakatima sponzoriranog događanja), potrebno je osigurati njegovu vidljivost. Logotip bez zaštitne pozadine može se koristiti isključivo na mirnijim pozadinama dok je za sve druge slučajeve potrebno koristiti logotip sa zaštitnom pozadinom, bilo u pozitivu bilo u negativu, ovisno o kontekstu.
